Je právě

středa 13. července 2016

Letní napínání

Pěkně si tu žijeme, pospolu, vesele a svorně! Dojímá mě to. Nemají to všichni, nemáme to vždycky!
Můžeme prostě přežít zase další den... Nebo se radovat, když je z čeho! Pomáhat si, protože víme jak! A máme se rádi! Těšíme se, až pustí konečně teplou vodu, budou i z nás dvou "bába s dědou", jenže to je na jiný článek... a mezitím, mezitím se těšíme napínáním!

"Tak já to vymyslím, nějak to vymyslím...
Ještě jsem to nedodělal..."
Byl jakože nenápadnej a vůbec nenápadnej nebyl... ČAS UBÍHAL, MÁ ZVĚDAVOST ROSTLA... A třeba tygřík něco koumá na můj svátek... Nejde mi už dělat, že to netuším. On vyzařuje cosi znepokojujícího. Prochází se a věří, že to působí obyčejně. Plete se.
"Tygře, je mi jasný, že mi nikdo o ničem neříkal, tak co teda čekám? Proč?"
"No to je pravda, neříkal. Zase sama sebe napálíš!"
"...Já to zkomplikoval... Musel jsem to zjednodušit, aaaaa, hmmmm aaaaaa." Znělo to... nějak rozmrzele nebo zadumaně nebo jako v mezičase čehosi a mě to nabíjí!
Zachrastily mince... Ještě dvacka a je to...
"A co je to?"
Nemůžu... To nemůžu... Musíš počkat..."
Aspon se nevymlouval, šelma jedna... Tajuplná...
"Do kdy, do večera? Řekni!"
"Neřeknu, to nejde."
"A bude to dneska?"
"Jooo, to snad jooo! A už to vííííím, vím!
"Můžu nahlas netrpělivostí pískat?"
"Neee. Musíš počkat!"
Tygr zpřísněl, nebo se raději uklidil před mým dotíráním a šel si opravovat nějaký text... Já teda zas nevím a vím, na čem jsem. Jsem šťastná z toho, že to u nás bývá takové!
Dám si kafe a počkám... Nebo neee. Někomu napíšu... Nebo... Zajdu si na záchod... Jeeee, honem, zvonek, ozval se zvonek! Zavřela jsem za sebou dveře, že se schovám. Nechci se schovat, chci všechno slyšet! Jenže někdo zvonil zdola, není tady u dveří. Tygr běží pryč... Procházela jsem se po předsíni a hledala ušima v dálce kroky.
Budu dospělá, přece. Tygr však zvyklý na mé naléhání vešel a funící začal hned vysvětlovat a směrovat dění!
"Ještě počkej, musím se vydýchat..." Ještě musím..."
Neřeknu dej mi to, neřeknu, i když ve mně to hlas volá volá!
"Hele, tygře," upozorňovala jsem na sebe! "Tygře, vidíš, jak se ovládám?!"
"No jooo, vlastně vidím!"
"Tygře, víš, mě to nejde! Dej mi to\!"
"Neee, ještě,"  zkusil říct dobrácky!
"Ale... tak na teda"!
Aaaaaa, děcko ve mně polapilo tašku a hltavě hledalo! Kolosální krabice čehosi měkkého!
"Tygře, je to zmrzka nebo salát?"
A potom - čokoláda, čokoláda, čokoláda, čokoláda! Celé 4 tam ležely. \Na svátek bych si nevzpoměla, nebýt mého srdečného tygra. Ještě mi ho takhle osolí! Teda krásně osladí! A vzduch moc pěkně svěže voní deštěm! A o tom, kdo laskominy přinesl, ať si vám tygr napíše do komentáře!

3 komentáře:

  1. No, plánoval jsem to asi týden. Jednak jsem chtěl vyzkoušet na něčem službu DoDo a pak, kdybychom šli kupovat něco spulu, hned bys věděla, co to je. A tak jsem přes FB napsad Dodovi a oni to obstarali a dovezli. Jsou bezva!
    A dokonce jsem teď rád, že jim to trochu trvalo, protože aspoň sis užila tmírné napětí. A to je na dárcích taková přidaná hodnota. A že něco vyzařuju? No, to nevim. Asi se těším z toho, že můžu něco někomu dát. I když je to jen dobrá zmrzlina a čokolády. Zrovna mi zakručelo v břichu. Ahoooj, tygří blogu! Já zas příjdu!
    Už jsem to DoDopsal.

    OdpovědětVymazat
  2. Opět jste se mi zjevili nebo vás mám špatně nahlášené? Krásný den při svátku, Markétko!
    Jen zírám, o službě DoDo nevím. Může být fajn, hlavně když dováží zmrzlé věci. Na naši dědinu to asi nedovezou, ale bylo by to dobré. Mám všude za sebou svýho hospodáře, takže bych taky nic neutajila. Krásné letní dny, moji predátoři

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naše milá, věrná Kitty, neztratili jsme se! jen píšu málo. teda ted mě to už zase baví chvíli! Pro dodo pracujou převážně studenti, nejčastěji nákupy po praze nosí nebo vozí MHDéčkem. když ví, kde zmrzku blízko koupit, tolik mu rozmrznout nestihne. Zatím fungujou nonstop po Praze, plánujou dále Brno. Doprava stojí minimálně stovku a dá se tak i někomu něco poslat. Zajímavá novinka, může pomoct! Jak se ti daří? Měla bych k tobě zavítat. Teda za předpokladu, že pořád píšeš!

      Vymazat